TWÓJ PRODUKT. Z CHARAKTEREM
Opakowania
Konsument z reguły nie ma czasu na drobiazgowe analizy. Informacje o jakości produktu czerpie z opakowania. Jedno spojrzenie wystarcza mu do wyrobienia sobie zdania o wyrobie i jego najważniejszych cechach. To, co zobaczy na opakowaniu, zadecyduje o zakupie.

Opakowania
Cztery kroki do transakcji
Opakowania projektujemy zgodnie z zasadami modelu AIDA (uwaga, zainteresowanie, pragnienie, działanie). Dążymy do tego, aby w każdym z tych etapów inny tekst lub obraz skupiał na sobie wzrok klienta. To buduje narrację, przekazując informacje o produkcie w pożądanej przez nas kolejności.
Doznania dla zmysłów
Umiejętności projektowe i znajomość technik poligraficznych łączymy z wiedzą na temat psychologii. Komunikat tworzymy, posiłkując się nie tylko obrazem, ale również dobierając materiały, które gwarantują odpowiednie wrażenia dotykowe i zapachowe. To wzmacnia przekaz i czyni go pełniejszym.
Tworzymy więcej niż projekt
Projektując opakowanie, w rzeczywistości wykonujemy znacznie więcej. Projekty graficzne przedstawiamy na trójwymiarowych makietach, tworzymy oryginalne wykrojniki, dobieramy techniki druku i uszlachetnień oraz nadzorujemy produkcję. Dbamy o jakość prac na każdym etapie realizacji.
Dołącz do zadowolonych klientów
Pragnę tą drogą podziękować Studiu Reklamy Jaskółcza 4 za wkład wniesiony w promocję naszej kapusty kiszonej
Łukasz Głąbiński, Prezes Zarządu
Charsznickie Pola Natury sp. z o.o.
Materiały przygotowane przez agencję zostały wykonane na wysokim poziomie, w ramach ustalonego budżetu i na czas
Andrzej Bujas, Prezes Zarządu
Fotowoltaika Polska sp. z o.o.
Dotychczasowe doświadczenia wspólnych działań pozwalają mi wystawić Studiu Reklamy Jaskółcza 4 jak najlepszą opinię
dr Beata Kowalska, Instytut Socjologii
Uniwersytet Jagielloński
Rabaty w szeregu
Staramy się, aby współpraca z klientami była jak najbardziej wygodna dla obu stron. Wysokość wynagrodzenia dostosowujemy do skali przedsięwzięcia, proponując niższe stawki za odświeżenie projektu czy przygotowanie opakowania dla nowego produktu w obrębie istniejącej już wcześniej linii. A klientom, którzy oprócz projektów opakowań zdecydują się powierzyć nam inne prace, zaproponujemy specjalne rabaty. Zapraszamy!