WYRAZIĆ DUSZĘ PRODUKTU

Projekty opakowań

Konsument z reguły nie ma czasu na drobiazgowe analizy. Informacji o jakości i cechach produktu dostarcza mu opakowanie. Jeden rzut oka musi wystarczyć do wyrobienia sobie zdania o klasie wyrobu i jego atutach. Warto swoją przewagę budować już na tym etapie, by nie przegrać z konkurencją.

 

Cztery kroki do transakcji

Opakowania projektujemy zgodnie z zasadami modelu AIDA (uwaga, zainteresowanie, pragnienie, działanie). Dążymy do tego, aby w każdym z tych etapów inny tekst lub obraz skupiał na sobie wzrok klienta. To buduje narrację, przekazując informacje o produkcie w pożądanej przez nas kolejności.

Doznania dla zmysłów

Umiejętności projektowe i znajomość technik poligraficznych łączymy z wiedzą na temat psychologii. Komunikat tworzymy, posiłkując się nie tylko obrazem, ale również dobierając materiały, które gwarantują odpowiednie wrażenia dotykowe i zapachowe. To wzmacnia przekaz i czyni go pełniejszym.

Tworzymy więcej niż projekt

Projektując opakowanie, w rzeczywistości wykonujemy znacznie więcej. Projekty graficzne przedstawiamy na trójwymiarowych makietach, tworzymy oryginalne wykrojniki, dobieramy techniki druku i uszlachetnień oraz nadzorujemy produkcję. Dbamy o jakość prac na każdym etapie realizacji.

POKAŻ PORTFOLIO

 

Referencje od zadowolonych klientów

„ReferenPragnę tą drogą podziękować Studiu Reklamy Jaskółcza 4 za wkład wniesiony w promocję naszej kapusty kiszonej”

Łukasz Głąbiński, Prezes Zarządu
Charsznickie Pola Natury sp. z o.o.

„Materiały przygotowane przez agencję zostały wykonane na wysokim poziomie, w ramach ustalonego budżetu i na czas”

Andrzej Bujas, Prezes Zarządu
Fotowoltaika Polska sp. z o.o.

„Dotychczasowe doświadczenia wspólnych działań pozwalają mi wystawić Studiu Reklamy Jaskółcza 4 jak najlepszą opinię”

dr Beata Kowalska, Instytut Socjologii
Uniwersytet Jagielloński

POKAŻ REFERENCJE

 

Rabaty w szeregu

Staramy się, aby współpraca z klientami była jak najbardziej wygodna dla obu stron. Wysokość wynagrodzenia dostosowujemy do skali przedsięwzięcia, proponując niższe stawki za odświeżenie projektu czy przygotowanie opakowania dla nowego produktu w obrębie istniejącej już wcześniej linii. A klientom, którzy oprócz projektów opakowań zdecydują się powierzyć nam inne prace, zaproponujemy specjalne rabaty. Zapraszamy!