JEDEN MOCNY KOMUNIKAT. SPÓJNY PRZEKAZ NA WIELU NOŚNIKACH

Identyfikacje wizualne

Marka to zespół skojarzeń. Logo jest symbolem, który koncentruje je wokół określonych pojęć. W języku wizualnym marki to najbardziej istotny element, ale by oddziaływał z właściwą skutecznością, potrzebuje wsparcia – zasad użycia i uzupełniających go elementów. Potrzebuje identyfikacji wizualnej.

 

Przemyślany wizerunek

Każdy przedsiębiorca lub menedżer wie, jak chciałby być odbierany przez swoich klientów. My z kolei wiemy, jakich środków plastycznych użyć, aby Twoja firma lub marka była w taki właśnie sposób postrzegana. Dbamy przy tym, by była interesująca dla konsumentów i wzbudzała pozytywne emocje.

Zdyscyplinowany proces

Na początku projektu wspólnie opracowujemy dokument, definiujący oczekiwania – to, co powinna zawierać identyfikacja wizualna oraz opis emocji i skojarzeń, jakie powinna przywoływać. Przy podsumowywaniu pracy wrócimy do tych zapisów, by potwierdzić czy wszystkie wytyczne zostały uwzględnione.

Gwarantowana satysfakcja

Tworzenie identyfikacji wizualnej to złożony proces, na który składa się wiele elementów. Żadnego z nich nie narzucamy. Jeśli zostaniemy poproszeni o poprawki, wykonamy je bez dodatkowych kosztów. Poszczególne etapy prac będziemy korygować do momentu uzyskania bezwarunkowej akceptacji.

POKAŻ PORTFOLIO

 

Referencje od zadowolonych klientów

Identyfikacja wizualna i strona internetowa prezentują nas jako firmę godną zaufania i nadążającą za potrzebami klienta

Grażyna Dądela, Prezes Zarządu
Satelles Audit & Advisory sp. z o.o.

Prace przy tworzeniu wizerunku firmy wymagały uwzględnienia oczekiwań klientów z różnych obszarów kulturowych

Artur K. Kluczny, Wiceprezes Zarządu
Arioco sp. z o.o.

Studio Reklamy Jaskółcza 4 wnosi twórczy wkład w komunikację naszej spółki z biznesowymi partnerami z całej Europy

Dorota Bugla, Communications Officer
ING Services Polska

POKAŻ REFERENCJE

 

Płatność w etapach

Tworzenie projektu identyfikacji wizualnej kojarzy się z kosztownymi procesami, na które mogą sobie pozwolić wyłącznie duże firmy. Zrywamy z tą tradycją i proponujemy etapowe rozliczanie. Tym sposobem zaprojektowana przez nas identyfikacja będzie mogła być wykorzystywana od pierwszego dnia po jej zaakceptowaniu, a wysokość poszczególnych rat płatności będzie na tyle niska, że niemal nieodczuwalna. Zapraszamy!